poniedziałek, 3 marca 2014

{38}Decoupage na doniczki i canvas farbami olejnymi

Witam serdecznie, co raz to rzadziej pojawiam sie na blogu, ale to chyba za sprawa pogody. Ostatnio z mezem uprawiamy duzo sprortu, maz chodzi na treningi BJJ, ja na zumbe i niedlugo czeka mnie zumba step oraz wzielismy sie za bieganie, stawiajac sobie poprzeczke coraz wyzsza kazdego dnia. Spedzamy ze soba mnostwo czasu, az moge sie rozplywac w tej naszej milosnej bajce <3.... ach no i znowu sie rozmlemlalam. A chcialam powiedziec, ze dzisiaj pofarbowalam wlosy i to na soczysta czekolade z czego jestem niezmiernie zadowolona, nawiazuje do tego bo zamierzam umiescic pare postow na temat pielegnacjii wlosow i ofarbowaniu. Na pewno pare tipow wam sie dziewczyny przyda .


W dzisiejszym poscie troszke inspiracjii z mojego domu i z moich raczek :) Enjoy


Doniczka wykonana technika decoupage, wiosna juz blizko, a co za tym idzie? Sianie, pielenie i 'doniczkowanie'. Juz sie nie moge doczekac, gdyz mam pomysl na nasz ogrodeczek, a slodyczy dopelnia takie doniczki w domu.


Nasza sciana w sypialni nabiera smaku, jeszcze pare moich malowidel znajdzie swoje miejsce na tej scianie. Tak tez dzisiaj bede malowac swoje canvasy, ale dla odmiany farbami akrylowymi. Sa o wiele lepsze, gdyz lepiej sie nakladaja i lacza z pedzelkiem. Do tego maja gesta konstynstencje, ale plusem jest to, ze nie sa tak suche jak farby olejne.


Kolejna doniczka, idealna mysle do kuchni. Moja pierwsz doniczka tak btw ;)



O to wieszak dla mojej Tesciowki <3 , skonczy jesli dotyczy decoupagu, niesmokonczony gdyz kolki trzeba wkrecic przeciez ;)


Patrzac na dekoracje z filcu przypomina mi sie Polska,... jeszcze te slonce na niebieskim, czystym niebem. Juz niedlugo pojedziemy do Polski, ale przed Polska Teneryfa hihihi



Inspiracje i Inspiracje !!! Pozdrawiam was goraco !

9 komentarzy:

  1. Te doniczki są prześliczne! Do tej z cytrynkami wsadź cytrynę, będzie wyglądało świetnie :) a może i owoców się doczekasz..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super pomysl! Napewno tak zrobie, w szczegolnosci, ze nie mialam odpowiedniego miejsca na swoje cytynki ;)

      Usuń
  2. Skromnisia z Ciebie;)Ja oglądam sobie Twojego bloga i widzę,że robiś świetne rzeczy;)
    Najbardziej urzekł mnie w tym poście ten wieszaczek,jest taki słodki;)
    Widzę,że Ty też emigrantka.Próbuję zza okna wyczaić krajobraz,czyżby to też była Irlandia?
    Pozdrawiam Cię cieplutko, Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo za mily komplement, przyznam ze dodaje mi to skrzydel :)
      A rzeczywiscie za oknem Irlandia hahaha latwo ja rozponac hahah. Z jakich rejonow Irlandii jestes jesli to nie tajemnica ?:)

      Usuń
    2. Mieszkam w Trim,miasteczko znane z zamku na którym kręcono Bravehearta .
      To jest niedaleko Navan w county Meath;)

      Usuń
    3. O kurcze, to masz niedaleko do Dublina, wrecz rzut beretem ;) My mieszkamy w okolicach Longfordu. Sam srodeczek Pld Irlandii :)

      Usuń
  3. Doniczki mnie zachwyciły :)
    Pozdrawiam Efka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo :) doniczki sa rowniez moimi ulubionymi

      Usuń
  4. Śliczne! świetny pomysł z ozdobieniem doniczek. Zastanawiam sie, czy na osłonkach plastikowych też wyjdzie ta technika? bo może sie jednak ną zainteresuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)