środa, 12 marca 2014

{44}Etui na szydelko

Witam, mialam ostatnio dwa 50g motki dobrej jakosci i jakos nie mialam pomyslu na zrobienie z nich jakiegos cudenka. Mialam wzor na slonika na drutach, ale jakos do mnie nie przemawial. Byc moze dlatego, ze jeszcze nie mam swojego malego szkrabka. Tak tez postanowilam zrobic cos dla siebie. A zainspirowal mnie najblizszy wyjazd, ktory odbedzie sie juz w maju. Otoz nie mialam zadnej portponetki na dokumenty typu, paszport, dowod .Zawsze walaly mi sie po torebce bo na lotnisku portfel mam zawsze ukryty ;) hahah. Tak tez powstalo moje etui. Zrobilam je w ciagu 1,5 godziny. Uzylam szydelko nr 3.00 mm.




Potrzebujemy:
wloczke, szydelko 3.00mm i 4.00mm, igle i nitke, guziczek do dekoracji.

Ja swoje etui zaczelam od wykonania szydelkiem nr 3.00mm 16 oczek lancuszka, nastpnie kolejne dwa i zrobilam polslupki. Nastepnie, tym samym szydelkiem zrobilam 5 rzedow slupkow wklowajac sie w kazdy poprzedni polslupek poprzedniego rzedu.
Kolejnie zrobilam 3 rzedy polslupkow ,a czwarty wykonalam jeden rzad drugiego koloru.Kolejno zrobilam dwa jeszcze zolte rzedy i zakonczylam .




Turkusowa wloczka obrobilam polslupkami brzego na okolo. I zakonczylam. Teraz robilam tyl mojego etui uzywajac szydelka 4.00 mm ,robiac znowu 16 oczek lancuszka ( pamietajmy, ze teraz nasze oczka sa wieksze ).I rzad w rzad wykonuje polslupki. I zakanczami.



Teraz wystarczy zrobic pasek i petelke. Petelke wykonuje z oczek lancuszkow. ( dlugosc jest zalezna od wielkosci od naszego guzika, nie tylko po to by wszedl nasz guzik bez trudnosci, ale tez by nie wypadl z petelki, kiedy nalozylismy cypelek). Petelke jak wykonujemy radzilabym zostawic dluzszy ogonek, dzieki czemu bedziemy mogli przedziagnac ogonek na lewa strone i wyrabiajac supelek.


Na sam koniec wykonujemy pasek , szerokosc dowolna i igla i nitka przyszywamy do robotki, oraz wszywamy nasz guziczek. I gotowe :)




Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Ale wesołe i kolorowe:) Wiesz, przyszło mi do głowy, że to mógłby być tez oryginalny schowek na telefon, okulary , klucze etc. Małe, ładne i bardzo praktyczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie ,idealne na telefon by sie nie obijal o klucze w torebce ;) pozdrawiam

      Usuń

  2. WITAM SERDECZNIE, ZDOBYŁAŚ NOMINACJĘ I ZOSTAŁAŚ ZAPROSZONA DO ZABAWY LIEBSTER AWARD . ZAPRASZAM PO "ODBIÓR" NAGRODY NA MOJEGO BLOGA ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny wzór na brzoskwiniowej włóczce ;)
    Popieram myśl wyżej: na telefon w sam raz :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje serdeczne :) Moj maz tez uwaza ze na telefon moglby si eprzydac ;) hihih pozdrawiam

      Usuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)