poniedziałek, 17 marca 2014

{46}Kurki Wielkanocne- ozdoba na szydelku

Witam! Popularnosc mojego bloga wzrasta i przyznaje, ze bardzo milo jest owe uczucie:) Tak jak obiecalam rozpoczynam posty dotyczace ozdob, pomyslow i inspiracjii dotyczacych Wielkanocy. Bo jak wszedzie widac, juz w powietrzu i tu w internecie czuc owym swietem :) Ja mam rozpoczete pare projektow i powoli bede sie z wami nimi dzielic. Wielkanoc w tym roku bedzie 20 kwietnia, tak tez za duzo czasu to tez nie mamy by zamienic nasz dom w wielkanocny klimat. Tak tez bierzemy sie do roboty! Na pierwszy rzut ida dwie kurki Wielkanocne. Sa bardzo proste i robi sie je w 20 minut.



Zeby zrobic taka kurke, wystarczy wloczka i szydelko. Wzor mozna modyfikowac do woli w zaleznosci od upodoban. Ogolny wzor jest taki, ze zaczynamy od 6 lub 12 oczek lancuszka i laczymy oczkiem scislym. Przez kolejne rzedy robi slupek w kazde oczko, slupek w slupek, dodaj za kazdym jeden slupek wiecej. Ilosc rzedow jest zalezna od wielkosci glowki i tulowia naszej kurki.




Teraz wystarczy zrobic ogonek , w sposob taki, ze tyl robimy podowjne slupki w kazde oczko, z kazdym rzedem ogonek bedzie sie ladnie falowal. Na sam koniec musimy zrobic czubek, oczka i dziubek, a je wystraczy zrobic z polslupkow, polslupkow nawijanych i slupkow. Jesli macie jakies trudnosci lub pytania wystarczy napisac w komentarzu chetnie pomoge :) Milego dziergania wam zycze i szykujcie sie na kolejne inspiracje. Pozdrawiam


11 komentarzy:

  1. Urocze kureczki:))Ja ostatnio pogniewałam się na szydełka i coś mnie do nich nie ciągnie.Szczerze powiedziawszy nie ciągnie mnie wcale do ozdób świątecznych,ale coś trzeba zrobić;)
    Widzę,że u Ciebie już rzeżucha rośnie,obym ja znów nie zapomniała jej posadzić:)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje za mile slowa :) Ja to sie zabieram ciagle za cos, chyba mam za duzo pomyslow a za malo czasu . Nie robisz na szydelku, ale robisz inne rzeczy ktore sa po poprostu cudowne ! Szcegolnie quilin-pierwsza klasa! Rzezuszke zasialam i juz podjadam sobie powoli hahah . Jakos w tym roku mam szczegolny nastroj wielkanocny. To chyba dlatego, ze przejawia sie gdzies przez chmury wiosna ;) Ostatnio tez zrobilam koszyk z papierowej wikliny, niestety jest koslawy, ale to dlatego, ze robilam go troszke na odpieprz bo chcialam zobaczyc, czy w ogole mi sie to spodoba. Hahaha mezowi sie podoba wiec jest dobrze ;) Pozdrawiam CIebie cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe słowa, kurki urocze:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za komentarz :) cala przyjemnosc po mojej stronie

      Usuń
  4. świetnie wyglądają te kurki ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje , bardzo, ale to bardzo mi milo! Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Kureczki i u Ciebie zagościły i juz jajeczka wysiadują :) Zapachniało świętami :)
    Dziękuję za udział w candy i zyczę powodzenia.
    Pozdrawiam Efka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest :) Juz powolutko wielkanocne inspiracje , nabieraja ksztaltu ;) Pozdrawiam goraco :)

      Usuń
  6. Czołem, nadzwyczaj zajmujące miejsce, cudowny wpis, idealnie opisany, zapewne od czasu do czasu odwiedze twojego bloga, bowiem naprawde nader mi się w tym miejscu u Ciebie podoba, pozdrawiam Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. One particular of the most well-liked is Roblox.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)