sobota, 15 marca 2014

{45}LIEBSTER AWARD

Witam serdecznie, ostatnio nie mialam chwilki wejsc na bloga, gdyz pare rzeczy mialam do zrobienia, a miedzy innymi przygotowywuje dla was pomysly na Wielkanoc:) Wiekszosc juz skonczona, tak tez od nastepnego tygodnia zaczynamy nasze swiateczno wiosenne robotki.
Dzisiaj natomiast chcialabym ogloscic gdyz dostalam od Basi
 http://lapkami-stworzone.blogspot.ie nominacje do zabawy Liebster Award za ktora niezmiernie dziekuje i przyznaje, ze bardzo mnie ona ucieszyla ;) Pozdrawiam Basie i zapraszam na jej bloga gdzie znajdziecie m.in cudenka z gliny, ktore chetnie umiescilabym w swojej kuchni ;)



ZABAWA POLEGA NA ODPOWIADANIU NA ZADANE PYTANIA I NOMINOWANIU BLOGÓW. NASTĘPNIE WYMYŚLAMY WŁASNE PYTANIA, NA KTÓRE AUTOR NOMINOWANEGO BLOGA ODPOWIADA. DZIĘKI TEMU W JAKIŚ SPOSÓB MOŻEMY POZNAĆ NOWE BLOGI I AUTORÓW 

Takze z mila checia odpowiadam na pytania zadane przez Basie, ktora mnie nominowala. 
A o to pytania i moje odpowiedzi:

1. Jakie cechy w ludziach cenisz?
Cenie wszystkie te, ktore sa szczere i szlachetne, ktore potrafia uszczesliwic druga osobe, a ta bedzie w stanie uradowac trzecia. Wierze w zasade 'reka myja reke'

2. Jakich cech w ludziach nie znosisz?
Wierze w tkwiace dobro w ludziach, a zle cechy to tylko zle sciezki na ktore natrafiaja.

3. Jaka jest jedna książka, która przekazała Ci coś najbardziej dla Ciebie wartościowego? Co to było?
Dzuma, A.Camusa. Fakt- ksiazka przedstawiajaca zycie podczas zarazy, jednak owa ksiazka ma znaczenie w moim zyciu. Przeczytalam ja bardzo bardzo dawno temu i co mi wtedy uswiadomilo, ze zycie jest przelotne i nieznane. I tak na prawde nie mozemy nic planowac, bo niekoniecznie nasze plany moga sie ziscic. Dlatego zamiast zamartwiac sie zyciem i przeszkodami w zyciu, to zrouzmialam ze trzeba czerpac z zycia co najlepsze i cieszyc sie kazda drobnostka. I doceniac to co nam bylo dane przezyc.

4. Co jest Twoja największa pasją i od jak dawna się tym zajmujesz?
Mam tyle pasji, ze ciezko je zliczyc i domyslam sie , ze zabralo by mi duzo czasu opisywanie tego wszystkiego. Jednak pytanie dotyczy jednej pasjii....hmnnn.....mysle, zeby jednak nie przystawac na jednej,a zebrac je wszystkie razem i nazwac to jednym slowem, tak tez moja pasja jest ta jedyna moja KREATYWNOSC!

5. Jeden film, który Twoim zdaniem koniecznie trzeba obejrzeć, to...
Zdecydowanie Notebook-pamietnik, bo zaden inny nie przedstawa prawdziwej, szczerej i do samego konca wielkiej milosci! 


I to by bylo na tyle ;) hihih 
A teraz moja kolej, moje pytania dla moich nominowanych:

1.Opisz idealna milosc.
2.Jaka wartosc w zyciu jest dla Ciebie najwazniejsza i dlaczego?
3.Jakie jest wasze idealne miejsce na ziemi?
4.Jakie jest Twoje ulubione danie i dlaczego?
5.Gdybyscie dostali magiczna rozdzke co byscie wyczarowali?

A o to blogi ktore nominuje :

http://czteryporyrokuija.blogspot.ie
http://ds-4-kunst.blogspot.ie
http://papierowecudawianki.blogspot.ie
http://szydelkowebuciki.blogspot.ie
http://szydelkiemgabimalowanie.blogspot.ie
http://szydelkokiry.blogspot.ie

Pozdrawiam wszystkich i zycze milej zabawy ;) 





10 komentarzy:

  1. bardzo dziękuję, że odpowiedziałaś:) Naprawdę mądre jest dla mnie to, co napisałaś na temat refleksji o "Dżumie" Camusa. Chciałabym na co dzień pamiętać o tym, że ważny jest każdy dzień i umieć czerpać z niego pełnymi garściami.
    Wierzysz w ludzkie dobro, a to miła i pożądana cecha u ludzi. Zbyt wielu z nas jest rozgoryczonych, rozczarowanych drugim człowiekiem i przez to nieufnych. Gratuluję silne,, pełnej miłości postawy wobec drugiego człowieka :) Pozdrawiam serdecznie. Basia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Basiu, ciesze sie , ze mnie docenilas i jeszcze raz dziekuje za nominacje bo bardzo mnie ona ucieszyla :) Staram sie napawac optymizmem i w najwiekszych dawkach zaraz innych, bo nienawisc nie tylko niszczy innych, ale i nas samych. Tak tez cieszmy sie bo zycie potrafi byc piekne dopoki jest dobro i milosc. Pozdrawiam Ciebie cieplutko:)

      Usuń
  2. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za wyróżnienie dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cala przyjemnosc po mojej stronie i zapraszam do zoorganizowania zabawy u siebie :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie i gratuluje Twojego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasluzone wyroznienie dla Ciebie! ZApraszam do zoorganizowania zabawy u siebie :)

      Usuń
  4. Dziękuję bardzo :) myślałam że mnie nie będą dotyczyły te zabawy, a jednak. Mój mały problem polega na tym, że niewiele osób zagląda na mojego bloga i nie wiem czy coś z tego wyjdzie, ale zobaczymy co z tego wyjdzie ;).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Badz dobrej wiary kochana, ja jestem stalym fanem Twojego bloga ;)

      Usuń
  5. I bardzo Ci za to dziękuję, że do mnie zaglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cala przyjemnosc po mojej stronie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)