czwartek, 6 marca 2014

{39}Pomysly i Inspiracje

Witam serdecznie, ostatnio odstawilam na moment szydelko i druty. Mam jednak w zanadrzu pare ciekawych motywow szydelkowych , z ktorymi sie niedlugo z wami podziele. Juz w kolejnym poscie chcialabym sie z wami podzielic swoja wlasna wiedza na temat nakladania makijazu, modelowaniu twarzy i dbaniu o wlosow. Wszystkie tipy zostaly przeze mnie wyprobowane i sprawdzone, tak tez bede mogla wam dac swoja gwarancje na ich skutecznosc. Dzisiaj chcialabym wam dac troche inspiracjii gdzie znalazlam na portalu zszywka.pl i kobieceinspiracje.pl. Wybralam najlepsze i najbardziej efektowne, do tego mnie juz pare rzeczy zainspirowalo tak tez i u was byc moze zda swoj egzamin , pozdrawiam i enjoy :)


Przepiekny pled kwadratowo-kwiatowy :)


Pomysl na sciane ze zdjeciami. Idealny pomysl! Zamierzam go wykorzystac w swoim przedpokoju na schodach, gdzie nie tylko umieszcze nasze rodzinne zdjecia, ale rowniez pamiatkowe pocztowki, co po niektore majace 100 lat :) Element drzewa nada takiej scianie harmoni i stylu.



Wakacje tuz tuz, tak tez ja musze zrobic sobie torbe na podobienstwo tej ze zdjecia :) Idealna na plaze czy letni wypad na miasto.


Taka tablica korkowa jest niesamowita i aktualnie jestem w trakcie zbierania korkow od wina by taka sobie stworzyc. Czyz nie jest cudowna ?:)



Taka firanka jest cudowna ! Ubustwiam ja, lecz ja sobie takiej nie zrobie bo jestem jednak zakochana w swoich ;)



Motyw sowy nadal jest na topie, Taka sowe chetnie bym zrobila by naprzyklad przytrzymywala mi drzwi lub tez miala swoje miejsce gdzies w poduszkach :)




Od razu lepiej prezentuje sie taki prezent w postaci butelki wina , wykorzystam pomysl na pewno.



4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Wstawie wkrotce wiecej tak tez zapraszam i dziekuje za komentarz :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. bardzo fajne pomysły! przynajmniej jeden przekaże dalej zainteresowanej pani trójki dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze! Prosze korzystac do woli :)

      Usuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)