niedziela, 9 marca 2014

{41}Realistic Drawing Marilyn Monroe (realistyczny rysunek)

Po malej przerwie znow w moje palce wpadly moje szwajcarskie olowki firmy Caran d'Ache. Mam duzo weny tworczej w sobie, lecz ostatnio mam chec rysowania znane osobistosci. Juz mam za soba Katy Perry i Jacka w roli Jockera. Dzisiaj skonczylam portret Marilyn Monroe,wiem ze jest bardzo popularny i chyba dlatego musial sie znalesc w mojej teczce z rysunkami. Lecz nie na dlugo, gdyz kupie antyrame i dodam ja do mojej sciany swoich rysunkow. Olowi firmy Caran d' Ache nie sa tanie, lecz moge zapewnic przyjemna prace wszystkim rysownikom.Dzieki nim mozna wydac kilkanascie odcieni czerni co jest wazne w realistycznych portretach. Zaluje, ze nigdy nie mialam okazjii pojsc do szkoly artystycznej lub wiecej czasu na cwiczenia, bo na pewno bym o wiele lepiej rysowala. No coz, moj maz jest ze mnie dumny tak to jest dla mnie najwazniejsze. O to moj rysunek :)



Mam w zanadrzu rowniez wiele nieskonczonych rysunkow, takie sa szczegolnie, kiedy musze zrobic tlo, do Marilyn Monroe tla nie zrobilam bo mysle, ze biale tlo jest subtelniejsze.
Niedlugo Wielkanoc, tak tez szykujcie sie moi drodzy na inspiracje i turtoriale na piekne dekoracje. Juz zasialam moja rzezuche i czas na inne warzywa. Do tego moj mini ogrodek musze zaczac robic. Tak tez czekajcie na inspirujace posty :) Pozdrawiam


8 komentarzy:

  1. O rany jakie cudeńka!!! a czy na zamówienie taki szkic zrobiłabyś? chodzi o portret dorosły i kruszyna 5mc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alez oczywiscie! Z wielka przyjemnosc tylko mogloby mi to zajac od 1 do 2 miesiecy ze wzgledu na szczegoly i czas trwania jesli nie byloby problemu:) I bede potrzebowac zdjecie :) daj znac czy bedziesz zainteresowana to podam Tobie maila :) pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana czas za specjalnie mnie nie goni :) Zrobię fajną fotkę z moją kruszyną i podeślę zdjęcie. Podaje mój @ iszymmilka@wp.pl na wszelki wypadek. Odezwij sie to pogadamy o szczegółach. Mam nadzieję, że stac mnie na ten portret :):) jeden juz mam męza z pierwszą córka teraz kolej na mnie i druga córkę :):) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Wow! Idealnie Ci wyszło :) na ścianie na pewno będzie się prezentowała świetnie. Zazdroszczę talentu :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, bardzo mi milo:) Pozdrawiam goraco :)

      Usuń
  4. Super:) to odezwe sie do Ciebie na maila i pogadamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ty masz zdolności.Boziu jak ja Ci tego zazdroszczę!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku , dziekuje za tak mily komentarz! Tym bardziej, ze Ty robisz sama taka cudenka ze napaatrzec sie nie moge!!! hihih

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)