sobota, 9 stycznia 2016

{137} Naszyjnik z Magicznego Oceanu

Witajcie Moje Kochaniutkie! Jak Wam mijają pierwsze dni Nowego Roku? U mnie trochę zawrót głowy, lecz na obecną chwilę po długich godzinach medytacjii i rozmów wsparcia od Mojego Szymcia, odkładam wszystkie stresujące myśli i staram się zrelaksować. Pragnę Wam podziękować za Wasze wsparcie i ciepłe słowa jakimi mnie obdarowywujecie. Jeszcze dzisiaj nie zdradzę, jaka zmiana u mnie w życiu nastała, gdyż najpierw muszę się zmierzyć ze wszystkimi przeciwnościami jakie stają mi na drodze z powodu 'tej zmiany'. Już pierwsze trudne kroki za mną, ale następny tydzień nadal będzie ciężki. Obym dała radę! Trzymajcie za mnie kciuki !
Kochane Moje dzisiaj nie chcę się rozpisywać, dlatego przejdę do mojej nowej pracy jaką wykonałam. Jest to naszyjnik zrobiony z modeliny. Uwielbiam pracować na modelinie !







W Magicznym Oceanie żyje Królowa wszystkich wodnych stworzeń, ma piękną duszę i strzeże swojego królestwa bardzo godnie. Jej koronę zdobią dary Morza i Oceanu - cudowne perły, małe muszelki i Pani ośmiornica. A lica naszej Królowej zdobi przyjazna Rozgwiazda.
Cały Naszyjnik zrobiłam z Modeliny, dlatego też naszyjnik jest bardzo leciutki. Całość pokryłam Glazem i dodatkowo rzemyk ozdobiłam prawdziwymi muszelkami.
Bardzo napracowałam się nad tym naszyjnikiem, bowiem wykonywałam go parę dni. Mam nadzieję, że Wam się spodoba Kochane :)
Mój Naszyjnik zgłaszam na wyzwanie w Kreatywny Kufer >>>>KLIK



Na dzisiaj to tylko tyle Kochane :) Lecę teraz na Wasze Blogi, serdecznie Was pozdrawiam :)




44 komentarze:

  1. Wszystko będzie dobrze, zawsze tak powtarzam i zawsze tak jest, więc proszę Cię Skarbeczku uwierz w to. Naszyjnik świetny, podziwiam Twoją zręczność i staranność wykonania. Powodzenia w Wyzwaniu 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. SZymciu widzę , że rozwijasz skrzydła w tej modelinie, w sumie mnie to nie dziwi bo skoro masz zdolności do malunków to i lepienie nie powinno Ci sprawiać trudności.
    Naszyjnik jest śliczny , aczkolwiek nie tak do końca w moim klimacie. Błękitny kolorek bardzo lubię , super są te drobniutkie muszelki i nawet rozgwiazda na policzku mi nie przeszkadza. Natomiast ta ośmiornica wokół szyi i głowy robi na mnie przerażający wrażenie , trochę jak by drugie mroczne oblicze.
    Ale może przez to własnie ten naszyjnik jest taki oryginalny.
    Powodzenia w tym wyzwaniu .
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście trzymam za Ciebie kciuki Szymeczko, aby wszystko Ci się poukładało jak najlepiej. Wisior niesamowity! Ja choćbym miała miesiąc siedzieć to bym czegoś takiego nie zrobiła :) A muszelki, to bardzo lubię i nawet mam niewielką kolekcję, którą pewnie kiedys na blogu zaprezentuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszyjnik piękny i oryginalny, powodzenia w wyzwaniu. Życzę Ci wytrwałości z przeciwnościami losu i trzymam mocno kciuki za Ciebie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna twarz tej Pani i te elementy integralnie są z nią związane aż chciałabym poznać jej historię ..... hi hi
    Nie martw się powoli wszystko się ułoży , na początku są trudności , cała masa obowiązków , nowy świat ale i Ty będziesz teraz go tworzyć i to co było trudne będzie z biegiem czasu satysfakcjonujące , że kolejny plan osiągnięty i mam nadzieję , że da duuużo radości :))
    :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Naszyjnik sliczny, ale.. trochę straszny. W moim ulubionym kolorze!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna zawieszka!
    mnie jakoś nie po drodze z modeliną, dlatego podziwiam Twoją pracę:)
    Trzymam kciuki bardzo mocno, będzie dobrze :D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity wisior! Królowa Oceanu, jak na nią przystało, musi być mroczna, a ośmiornica imitująca pasma włosów to strzał w dziesiątkę! Wspaniałe dzieło! Powodzenia w wyzwaniu!
    Miłej niedzieli Szymciu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor super, masz zdolne rączki o czym już nie raz mogliśmy sie tu przekonać. Kochana trzymam kciuki, żeby wszystko sie dobrze ułożyło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naszyjnik jest prześliczny,widać,że przemyślany ikolejne dzieło sztuki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Naszyjnik jest piękny. Ta zawieszka jest bardzo oryginalna, ale taka "intrygująca" Powiedziałabym, że nie wszystko w niej jest takie oczywiste, ale przyciąga wzrok. Powodzenia w wyzwaniu i oczywiście życiu osobistym :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szymciu piękny naszyjnik. Ten błekit jest uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny jest i na pewno niepowtarzalny. Jednym słowem robi wrażenie :).

    Zatem trzymam kciuki żeby wszystko poszło po Twojej myśli :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Naszyjnik jest piękny i ... niezwykły - tak jak Ty jesteś niezwykła. Modelina to chyba nowa Twoja pasja? Nie widziałam wcześniej u Ciebie takich tworów. Szymko, nie wiem co tam u Ciebie, ale trzymam kciuki, żeby poukładało się po Twojej myśli. Kochana, przemyśl sobie i poukładaj w głowie i w sercu. Nie ma takiej sytuacji, z którą sobie nie poradzisz. Będzie dobrze! Ściskam i przytulam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wooow! Ale masz zdolne łąpki! Super

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest fantastyczny, prawdziwa perełka :) Masz Moja Droga świetne pomysły :)
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Naszyjnik jest magiczny! Coś pięknego i czarującego, nie można od niego oderwać oczu!
    Kciuki trzymam bardzo mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecież od samego początku było wiadomo, że wszystko co weźmiesz w ręce zamieni się w cudeńko :)
    Pozdrawiam i życzę dużo siły na zbliżający się tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale zdolna z Ciebie dziewczynka. Każdy szczegół dopracowany.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie wiem jak można coś tak delikatnego, pełnego szczegółów i do tego małego, ulepić. Szymciu, choć wisior nie jest w moim stylu, to podziwiam. Mnóstwo pracy, dokładność wykonania, artyzm.
    Poukładaj sobie wszystko powoli, dasz radę. Masz Szymka, a On na pewno będzie Cie wspierał :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. wow! rewelacja! strasznie mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny wisior.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam takie prace, pobudzają wyobraźnię ! Prześliczny, pozdrawiam Szymciu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super naszyjnik! Powodzenia w wyzwaniu, powodzenia w tygodniu :) Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, masz talent :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. No cudo kochana;) Gdzie nie zaglądam to każdy ma już po kilka postów u siebie w tym Nowym Roku-tylko ja takka zaspana nadal;) Pięknie Ci wyszedł ten naszyjnik;) Bardzo oryginalny-no i te kolory...uwielbiam;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Szymciu niezwykłe dzieło stworzyłaś ,ależ masz talent i pięnie lepisz z modeliny.Ja w zyciu twarzy nie ulepię ,z zimnej porcelany jest ciężko,a za modelinę się nie biorę bo i tak nie dam rady.Wspamiale ,przepięknie ,wszystko na szósteczkę .
    Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie dziwię się, że tyle komentarzy znalazło się pod tą pracą... jest PIĘKNA!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mi się podoba naszyjnik, jest w nim jakaś magia :)
    A Ty się nie daj przeciwnościom, głowa do góry i do przodu!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. No pewnie, że się podoba! Jest piękny! Niesamowite, jak dokładnie i z iloma detalami zrobiłaś ten wisiorek! :-) Życzę powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wisior jest oryginalny i niesamowity i jeszcze jakis taki tajemniczy...:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny naszyjnik. Zanim przeczytałam zastanawiałam się z czego takie cudo. Myślałam że to gotowy koralik...ale nie ! :) Super to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  33. Niesamowity, oryginalny, życzę powodzenia w Wyzwaniu . Dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ciekawy i oryginalny naszyjnik.
    Powodzenia w realizacji wszystkich Twoich planów :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow! cvo za orginala marmaid. Ja ostatnio przeszukuje neta własnie w tematyce morskiej, a tu u Ciebie syrena, naszyjnik. Swietnie to sobie wymyśliłas !

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny, wygląda jak postać z królestwa Atlantydy, wielki talent!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ach jak ja bym chciała mieć takie zdolności manualne, co najwyżej ślimaka bym chyba tylko mogła ulepić w płaskiej postaci. Piękny projekt, piękne detale, bardzo mi się podoba. Powodzenia w wyzwaniu :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)