poniedziałek, 18 stycznia 2016

{139} Ponczo na szydełku z golfikiem

Witajcie Kochaniutkie Moje ! Jak się macie? U mnie straszliwa zimnica ostatnio była, lekki śnieg za oknem i mróz. Na całe szczęście śnieg już zniknął i temperatura wzrosła. Uwielbiam zimę i śnieg, ale zwykle oczekuje go w czasie świąt a nie po świętach!
Dzisiaj miałam chyba najgorszy poniedziałek w życiu...wszystko się nie układało. W ostatni poniedziałek zbiłam dwie szklanki, a dzisiaj wyślizgnął mi się telefon z rąk i cała szyba pękła. Tragedia, dosłownie pech jak się patrzy. Gdyby jeszcze tego było mało, stres dzisiaj mnie zżerał nie miłosiernie, aż w pewnym momencie miałam łzy w oczach z nerwów i ledwo co się wziełam w garść. Wszystko to jest spowodowane tą 'moją zmianą', tyle załatwiania i jeszcze nie umiejętność komunikacjii pewnych ludzi, utrudnia mi pewne sprawy. Na szczęście Szymcio mnie wspiera i pewna Pani bardzo mi pomaga we wszystkim i chwała jej za to! Jutrzejszy poranek znowu będzie piekielny...och jak ja bym chciała żeby był koniec miesiąca, abym mogła w końcu powiedzieć o co chodzi i poczuć się stabilnie. Ach i moje Kochaniutkie, w ciąży nie jestem hihihi :) W każdym razie tzymajcie za mnie kciuki Kochane Moje bo jestem na skraju załamania nerwowego i ledwo daję radę.
Bardzo bym chciała Wam podziękować Moje Kochane za wspaniałe słowa jakie pisałyście mi pod ostatnim postem. Cieszę się, że mogłam się z Wami podzielić, jakże dla mnie ważnymi chwilami. I cieszę się, że razem dzieliłyśmy wzruszenie. Po ostatnich bardzo zimnych dniach, postanowiłam zrobić sobie ponczo z golfem. Uwielbiam je! Ponczo jest mięciutkie w dotyku, ładnie się prezentuje na wyjście, czy chodzenie po domu. Bardzo jest wygodne i co najważniejsze jest w nim bardzo cieplutko.









Ponczo zrobiłam bardzo szybciutko, dzięki grubej włóczce i szydełku nr 10. Ponieważ uwielbiam golfy, szaliki, chusty, dodatkowo zrobiłam komin na drutach i zszyłam razem z ponczo, które tworzą jedną fajną całość.
Moje Ponczo zgłaszam na wyzwanie w Szufladzie>>>KLIK


A tak na sam koniec Kochane, ostatnio ćwiczę rysowanie kolorowymi kredkami Caran d'Ache. Narazie mam tylko 22 kredki, a brakuje mi 58 do całego zestawu, więc jeszcze nie jestem do końca zadowolona z efektu. Ale dojdę do tego z czasem mam nadzieję :)



A teraz lecę do Was Kochane, Buziaczki :*




56 komentarzy:

  1. Hej Szymeczko :) Nie poddawaj się, niebawem będą lepsze dni.
    Ponczo jest absolutnie REWELACYJNE. Bardzo ładnie Ci w nim i pasuje do wielu ubrań jak na moje oko :)

    Buzile :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ponczo wyszlo cudne, ta gruba włóczka slicznie uwidoczniła ścieg :) Trzymam oczywiście kciuki za powodzenie w realizacji Twoich planów, natomiast, co do przejściowych rzecz jasna trudności, to czasami są potrzebne bo hartują i uodparniają, a po nich zawsze nastają lepsze dni, czego oczywiście życzę :) ta kolorowa praca jest rewelacyjna :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybko szklanki to na szczęście; )jest tyle pięknych ze aż prosiły się o nowe ...co do tel jest coś takiego jak szkło hartowane i u nas się kupuje na tel i tablet po to aby nie było właśnie tego bum nie ty pierwsza i ostatnia..a obrazek ekstra;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie zrobiłam poncho , wzór jest fantastyczny szkoda tylko , że tyle nerwów kosztuję Cię to , o czym nie piszesz , odstresowuj się jak najwięcej i relaksuj po pracy bo długotrwały stres powoduje niemałe szkody w organźmie a to też urodzie nie służy :)
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe ponczo!!!
    Mam nadzieję, że załatwisz to - co przyprawia Cię o tyle nerwów. Trzymam kciuki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak... otulić się w takie cudo to musi być przyjemność podwójna - dal ciała, bo ciepło i dla duszy, bo pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny talent w Twoim wydaniu. Ponczo bardzo oryginalne przez to zestawienie z golfem i fajna "stylówa" z tego wyszła :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. A myślałam że tylko w Polsce tak ciężko jest cokolwiek załatwić:( Podejrzewam że zakładasz własne miejsce gdzie będziesz pokazywać i sprzedawać prace, ale poczekam cierpliwie, chociaż u mnie akurat jej jest najmniej hehe.
    Ponczo fantastyczne!!! Pięknie w nim wyglądasz!
    Pozdrawiam Szymciu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Kochana;)Niczym się nie przejmuj,szkoda nerwów,pewnych spraw nie da się ominąć ale najważniejsze,żeby się nie poddawać;) Na pocieszenie dodam,że u mnie podobnie ostatnio bywa,do tego jeszcze dzieciaki chorują,męża nie ma cały tydzień-taką ma pracę jak na razie,ja ze wszystkim sama(nie narzekam,ale trudno jest czasami wszystko ogarnąć)także spokojnie i głowa do góry-muszą nadejść lepsze dni;)ponczo wyszło Ci pięknie-takie puszyste;)Kurczę nigdy nie szydełkowałam takim grubym szydełkiem ;)efekt jest powalający.Pytałaś jak zdobię zimną porcelanę pastelami-więc tak-ścieram nożykiem na pył wybrany kolor i za pomocą aplikatora do cieni lub pędzelka nanoszę na figurkę;)Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szymka moja babcia mówiła,że jak się tłucze szkło to na szczęście!!! Ponczo bardzo mi się podoba widać,że cieplutkie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ponczo jest świetne , ale i tak jak patrzęna te zdjęcia na sniego ja bym chyba zamarzła w czymś takim. Mam nadzieje że to tylko na potrzeby sesji fotograficznej a normalnie masz jakąś zmysłową kurteczkę :-)
    ALe sam wzorek i to połaczenie z golfem bardzo mi się podoba. Tez lubie mieć cos na szyi jest mi wtedy cieplej.
    Ale martwię się Twoja taroskaną i smutna minka na tych zdjęciach. taka jesteś zadumana. Niech Ci już to minie i wszystko rozwiąże się po Twojej myśli , zdecydowanie wole jak się usmiechasz.
    Rysunek w kolorze fajny , ale chyba te grafiki ołówkowe bardziej mi się podobały.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  12. przecudowne ponczo bym sie w nie wtuliła:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie poddawaj sie Szymko, tak to juz jest, ze raz jest lepiej, raz gorzej, a czasem to tragedia i pech, o ktorym piszesz, ale w koncu i u Ciebie bedzie slonce, tak wiec trzymam kciuki i wysylam pozytywne fluidy.Ponczo jest super i fajnie w nim wygladasz.Pozdrawiam cieplo i serdecznie i dziekuje za obecnosc na moim blogu :))

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz w tym ponczo:) wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne ponczo a obraz powalił mnie na podłogę Cudo Portret jak żywy ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe ponczo ! Fantastycznie w nim wyglądasz - pasuje do Ciebie doskonale :-)
    Trzymam kciuki za powodzenie w załatwianiu Twoich spraw. Trzymaj się i nie dawaj. Ani ludziom ani stresowi.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ponczo super i zapewne szybko się zrobiło :) , Zyczę powodzenia , mnie samej rok się zaczął nie najlepiej ,ale mam nadzieję na lepsze dni czego i Tobie życzę
    Pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Super ponczo. Bardzo pasuje do Ciebie. Masz super blog, będę wpadać tu częściej. Obserwuję! Pozdrawiam i zapraszam do udziału w zabawie na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  19. ponczo świetne, fajna sesja fotograficzna, a obrazek cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  20. Będzie dobrze, trzymaj się!
    Ale Ty zdolna jesteś, boskie to ponczo, no pierwsza klasa! A portret przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Slicyne to ponczo- pasuje do Ciebie :) Ja mam kredki Da Vinci i tez mi jeszcze ich sporo brakuje...

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne ponczo.Głową do góry.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne to ponczo. Wygląda tak milutko i przytulaśnie. Super. Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ponczo prezentuje się wspaniale i pięknie Ci pasuje : ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Szymciu piękne zdjęcia i piękne ponczo!!
    dalej trzymam kciuki- będzie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne ponczo i Ładnie w nim wyglądasz. Bo przecież ładnemu we wszystkim ładnie:)
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładniutkie ponczo i ładnie w nim wyglądasz. Ładnemu we wszystkim ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niezwykle udany mariaż dwóch wspaniałych technik, chociaż część druciana jest mi bliższa:))) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne ponczo :) życzę Ci dużo cierpliwości i wytrwałości w tym stresującym dla Ciebie czasie :*

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczna z Ciebie modelka! w tym dobrym znaczeniu :) ponczo pięknie się prezentuje, a Twój malunek jest świetny :) pozdrawiam i trzymam kciuki za te tajemnice :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana, głowa do góry. Nie wie co się dzieje, ale mam nadzieję że wszystko będzie dobrze, a Ty dasz radę wszystkiemu i wszystkim. Trzymaj się dzielnie!!! A ponczo wyszło CI świetnie, fajne to połączenie z golfem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Trzymaj się, są czasem takie gorsze dni...
    Ponczo rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  33. Jej ja też uwielbiam takie ciepłe rzeczy - też mam ponczo - może nie takie fajne jak Ty ..bo kupione a nie zrobione. Więc zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  34. Szymciu, będzie dobrze. Masz tyle samozaparcia, motywacji i wsparcia, że dasz radę :)Już się nie moge doczekac tej Twojej tajemnicy :)))
    Ponczo śliczne, ale jak dla mnie za dziurawe :)))) Ja bym zmarzła :)))) Za co sie weźmiesz, wychodzi cudownie, to samo dotyczy rysunku :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Szymciu, to chyba dorwał Cię słynny blue monday ;-). Ale wierzę, że wszystko pójdzie dobrze, tylko po prostu masz taki charakter, że się martwisz, bo chcesz by wszystko było perfekcyjnie!
    Poncho śliczne, lubię takie wdzianka! Rysunek bardzo mi się podoba - życzę Ci pełnego kompletu kolorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Widzę, że u Ciebie Szymko też zima :) Ponczo bardzo fajne, pięknie w nim się prezentujesz :) Kolorowy szkic świetny, czekam na kolejne.
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Szymciu poncho z golfikiem rewelacja. Na pewno jest bardzo cieplutkie. I jeszcze jak widzę te grube i ciepłe sploty, to aż by się samemu chciało założyć takie ubranko.
    Rysunek świetny. !

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna stylizacja, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Znam ten ból, sam również oczekiwałem śniegu w święta, a otrzymaliśmy wiosnę pełną parą. Obecna pogoda już nie daję takiej satysfakcji, natomiast ja wciąż ciesze się z obecności śniegu, że spóźniony, ale mimo wszystko raczył do nas zawitać :) /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne ponczo. Bardzo mi się podoba. :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ponczo wyszło super i slicznie w nim wyglądasz:) życzę Ci dużo spokoju i trzymam kciuki aby wszystko się poukładało po Twojej myśli!

    OdpowiedzUsuń
  42. Szymko muszę ci powiedzieć ze taki boski poniedziałek to ja mam dzisiaj w czwartek, normalnie nic tylko wbic zęby w scianę z bezsilności..
    A co do ponoczo ot tak sobie zrobiłas, takie cudenko !:)
    Twoje talenty mają jakiś koniec kochana :)))
    Ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękne to pończo, prezentuje sie wspaniałe. A Tobie kochana życzę żeby wszystko się dobrze poukładało.trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  44. A już myślałam, że zostanę blogową ciocią ;).
    Oj, przesyłam Ci dużo pozytywnych myśli, siły i wytrwałości, bo na pewno warto, a pod koniec miesiąca usiądziesz i odetchniesz z ulgą, a my będziemy z Ciebie dumne :).

    Ponczo jest cudne :).
    Ja nie lubię golfów, zresztą niczego przy szyi ale taki jak zrobiłaś mi się podoba :).

    Ooo nie powiedziałabym, że obraz namalowałaś kredkami. Wygląda super :).

    OdpowiedzUsuń
  45. Ponczo jest cudne, rzuć się wzorem. :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajne ponczo :) Szkoda, że mi nie pasują takie ciuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetnie wyglądasz w tym ponczo, trzymaj się ciepło i prosto. Ala

    OdpowiedzUsuń
  48. Takie ponczo, to by się perfekcyjnie sprawdziło w mojej pracy. Bo tam tak zimno, że aż się siedzieć nie chce :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Szymko, wyglądasz pięknie !!! Ponczo świetnie sobie wymyśliłaś, łącząc je z kominem. Jest naprawdę super !!! Pozdrawiam i ściskam :)))

    OdpowiedzUsuń
  50. No pięknie się prezentuje ponczo i Ty otulona ponczem:)) jestem pod wrażeniem!!! Miałaś dobry pomysł z połączeniem szydełka z drutami, w ogóle sam wzór się cudnie eksponuje...ach wspaniale po prostu:)
    O już upragniony koniec miesiąca bliziutko, trzymam kciuki, aby wszystko było jak najlepiej:))

    OdpowiedzUsuń
  51. Bajeczne ponczo ,tym bardziej ,że jest z golfem ,to i ciepłe na dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ponczo jest rewelacyjne! Zazdroszcze, sama bym takie nosiła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)