czwartek, 28 stycznia 2016

{141} Kartka na Urodziny Mojego Ukochanego

Witajcie Moje Kochane Perełeczki! Jak się macie? Mam nadzieję, że wspaniale, gdyż same jesteście wspaniałe! Niezmiernie Wam dziękuje za ciepłe słowa i wsparcie jakim mnie obdarowywujecie, bardzo dużo to dla mnie znaczy. I bardzo się cieszę, że mój notesik tak bardzo Wam się spodobał, dziękuje :)U mnie? Powoli się układa i uspakaja i mam nadzieję, że jutro będzie spokojny dzień i w końcu cały weekend będe mogła się zrelaksować i uspokoić. Bardzo tego potrzebuję, bo bardzo chcę tworzyć przez cały weekend. Mój Ukochany Szymcio kupił mi 22 bloczki kolorowej modeliny i już nie mogę się doczekać jak będe mogła zrealizować swoje projekty.
Już prawie koniec miesiąca i jak narazie idealnie stosuję się do swoich założeń. Przeczytałam pierwszą książkę ' Dziewczyny z okładki', która nie koniecznie przypadła mi do gustu. Dlatego też od wczoraj zaczełam czytać ' Sześć lat później' Cobena. Minimum cztery posty w miesiącu, również udało mi się zrealizować. Co do jednego rysunku, tutaj muszę powiedzieć, że mam połowę sukcesu, ale jest to spowodowane zamówieniem na portret.
Och ja znowu się rozgadałam, a nie piszę o naważniejszym! Otóż Mój Ukochany Szymcio za tydzień ma urodzinki i już nie mogę się doczekać tego dnia:). Prezent kupiłam przed świętami, gdyż było to życzenie Szymcia na kolażówkę Boardmana, jednakże nie chciałam żeby mój Szymcio był bez prezencików w miesiącu swoich urodzin dlatego też dzisiaj kupiłam Szwajcarski scyzoryk i perfumę DKNY, niestety nie wytrzymałam do następnego tygodnia i mój Szymcio prezet dostał już dziś hihih. Szymcio bardzo się ucieszył z prezentu a to dla mnie najważniejsze. Oczywiście prezent nie obył się bez kartki, a o to i ona :)







Karteczka wykonana metodą Mixed Media. Starałam się utrzymać kartkę w Męskim stylu. Malutkie elementy wykonałam z modeliny i pokryłam ją miedzianą farbą, i zrobiłam srebrem postarzenia. Oczywiście klimat Retro był obowiązkowy :)Głównym bohaterem jest Ważka, która jest pędzlem, gdyż Mój Szymcio jest Artystą :) Jest też mnóstwo okrągłych elemntów i badzik do dekoracjii.

Moją kartkę zgłaszam na wyzwania w :

Kartkowe ABC>>>KLIK

Scrapek.pl>>>KLIK



Zapraszam Was Kochane również na Mój pierwszy Video Tutorial na retro Taga który zrobiłam specjalnie na bloga diytozts.blogspot.com

>>>KLIK


Lecę Kochane teraz spać aby odpocząć, a jutro do Was zajrze Kochane, dziękuje, że jesteście ! Buziaczki


53 komentarze:

  1. ile w to serca włożone to aż piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna jest ta kartka!!! Retro, w męskim stylu, no i ta ważka - cudo!!! Bardzo mi się podoba! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękną kartkę zrobiłaś dla Szymka,taką retro.Wszystkiego najlepszego dla niego z okazji urodzin:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna ! Lubię taki styl, a praca z mixed-mediami wychodzi Ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ozdoby modelionowe rewelacyjne, kurcze wyglądają jak metalowe, a kartka cudna, wszystkiego najlepszego dla Twojego Szymcia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z prezentami mam podobnie,niby już coś mam ale ciagle coś dokupuje.Ja weekend też wolny,zupełnie od wszystkiego,sama nawet nie wiem jak spożytkować ten czas.
    Karta oczywiście przecudna utrzymana w męskim stylu,ukochany napewno był zachwycony ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta kartka jest genialna. Muszę Ci wyznać, że niewiele prac na wysokim poziomie w tej technice widuję na blogach czy galeriach. Naprawdę dobra jesteś, zdolna dziewczyna. Lubię do Ciebie zaglądać, bo tu zawsze coś ciekawego się dzieje i oczy nacieszyć można. Na tę kartkę nie mogę się wprost napatrzeć. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super,że u Ciebie wszystko zaczyna się układać. Fajne prezenty przygotowałaś dla ukochanego, a karteczka uroczo się prezentuje : ) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Szymciu, to cała Ty. Praca piękna i niepowtarzalna. Jak tu stanąć obok takiej artystki, ja jestem tylko amatorką. Tworzysz wyjątkowe prace, przemyślane i dopracowane w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała kartka i jeszcze wspanialsze jest to , że sama wykonalas wiekszosc elementow. Podziwiam . Jubilatowi spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdeczne życzenia dla solenizanta:-)
    Karteczka bardzo fajna tak męska właśnie . A te elementy z modeliny świetne. Widać Szymciu że masz rękę do tego klejenia. Fajnie ża znalazłaś nową dla siebie technikę, którą doskonalisz. W końcu człowiek całe życie się uczy.
    Świętujcie sobie razem urodzinki i bawcie się dobrze.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka jest piękna.Wszystkiego najlepszego życzę twojemu mężowi.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna karteczka-szczególnie podoba mi się ważka;)Rewelacyjna jest po prostu :) Wszystkiego najlepszego dla Twojego Szymcia-niech spełnią się wszystkie Jego marzenia :)Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczka jest w deche...piekna.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest przepiękna! Ja ostatnio na prezent dla chłopaka robiłam album, ale wciąż twierdzę, że nie mam do tego ręki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kartka pierwsza klasa, świetna jest! Zachwyciła mnie ważka - coś pięknego! Podziwiam, jak Ty to robisz, masz niesamowity talent.
    Wszystkiego Naj dla Solenizanta!
    Miłego i spokojnego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  17. nie ma to jak urodziny tydzień wcześniej ;-D

    OdpowiedzUsuń
  18. kurcze gdybyś nie napisała, że te elementy są z modeliny, nie wpadłabym na to. jak zwykle chylę czoła !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkiego naj dla Twego lubego :)
    niezwykle męska praca i na pewno się spodoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie śliczne :*
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kartka jest świetna, na pewno spodoba się Twojemu Szymkowi :)
    Ma elementy, które też uwielbia mój Daniel czyli owady i rower :)
    Pozdrawiam ciepło i weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. karteczka rewelacyjna! a dla Twojego Szymcia przesyłam całą wiązkę serdeczności ::

    OdpowiedzUsuń
  23. Kartka jest genialna:) pierwsze oczywiście obejrzałam zdjęcia a później czytałam tekst, ale i tak domyśliłam się że ważko-pędzel to modelina w Twoim wykonaniu :)
    Życzę miłego weekendu i zapraszam do mnie, bo tam czeka dla Ciebie niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ważka, która jest pędzlem... rany, jakie to piękne!
    Kartka jest cudna!
    Wszystkiego najlepszego dla solenizanta :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szymciu, wszystkiego dobrego dla Szymcia :) Karteczka bardzo w męskim stylu. Masz dar i dusze artysty :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Woow! Ale super! I te warstwy... mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kartka niebywale męska, całość to małe dzieło sztuki, podziwiam:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest piękna. Ukochany pewnie bedzie zadowolony i będzie mu się podobała! :) Zawsze jestem w szoku jak widzę Twoje cuda modelinowe :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niby kartka w męskich klimatach,to czemu mnie się ona tak bardzo podoba.Szymciu cudnie wyszła,aż mu troszkę zazdroszczę haha:)
    Kochana jak dobrze,że malutkimi krokami realizujesz swoje plany .
    Życzenia dla Szymka złóż ode mnie ,a buziaki dla Was oboje posyłam ,a co tam ,chyba w mordę mi nie dasz,że faceta Ci całuję haha.
    Pozdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja byłam przekonana, że to są metalowe elementy! Zaskoczyłaś mnie Szymko niezmiernie. Jaki Ty masz talent, żeby coś takiego ulepić:o
    Cudowna karteczka i ile w niej uczuć zawarłaś. Wszystkiego wspaniałego dla Was:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Ważka jest rewelacyjna! Cała kompozycja bardzo oryginalna i bardzo męska - fantastyczna praca Szymciu.
    Miłego niedzielnego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  32. Super, mozolna praca i jaki efekt! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Fantastyczna kartka.Piękne rzeczy tworzysz z modeliny i przyznam się,że sama coraz częściej myślę żeby ją dotknąć .Dziękuję też za filmik o przygotowaniu taga .Pozdrawiam Szymciu .

    OdpowiedzUsuń
  34. Ty, to nas dopieszczasz "kochane", "perełeczki" :).

    Mój Pieronek urodziny miał 29, a też dostał już wcześniej prezent, a i coś drobnego w dzień urodzin. Takie już chyba jesteśmy my kobietki :).

    Kartka jest śliczna i w szoku byłam, że zrobiłaś te małe elementy, bo myślałam, że są kupne. Super :).

    Ooo, to oboje macie z Szymonem artystyczne dusze. Może pokażesz nam coś z twórczości Szymona :).

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow! chylę czoła dla Twoich łapek!
    Motyw ciężkiej ważki- rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładna kartka :) Uzyskałaś bardzo ciekawy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow... kolorystyka moja ulubiona, ważka extra. Cała kartka bardzo mi się podoba. Dziękuje za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  38. karteczka jest cudnai mówisz że część zrobiona z modeliny?
    no rewelacyjny pomysł:)
    Buziaki dla Ciebie i życzenia dla Szymka:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ty to masz talent, zazdroszczę i podziwiam :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  40. absolutnie piękna kartka , masz talent

    OdpowiedzUsuń
  41. Fantastyczna praca! Kompozycja, dobór dodatków - wszystko gra.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!
    PS. Coben jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  42. wow, rewelacja jestes mega zdolna ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Alż Cie musi kochać!
    CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  44. extra! jestem pod mega wrażeniem Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  45. Niebanalny i nietandetny prezent dla ukochanego to spore wyzwanie. Podoba mi się Twoja propozycja.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)